0
Nowe zdarzenia
  • Zamknij widget
  • Zamknij widget (na zawsze)
0
Filtr zdarzeń:
wszystkie
blisko mnie
15efee2bdea63f0bb4c20cbabab5ea42

Rassismus oder Realitaet? - Niemcy

Czytali temat:
klaudiam ferdydurke _ Diego1 7777777 PLISZKA (678 niezalogowanych)
523 Posty
ferdydurke _
(ferdydurke)
Wyjadacz
Szef klubu sportowego Schalke 04 Clemens Toennies jest od tygodnia atakowany w mediach za swoją wypowiedź w Padeborn:
"Stattdessen solle man lieber jährlich 20 Kraftwerke in Afrika finanzieren. »Dann würden die Afrikaner aufhören, Bäume zu fällen, und sie hören auf, wenn’s dunkel ist, Kinder zu produzieren"«, sagte Tönnies.
Wszyscy się dziwią olbrzymią popularnością AfD, ale nie widzą przyczyny tego wzrostu.
Clemens Toennies powiedział prawdę i wszyscy się oburzyli i postawili człowieka przed sądem. Sorry, ale to nie jest mój cyrk! Ja lubię fakty, a te mówią jasno:
100 lat temu zamieszkiwało całą Afrykę 150 milionów osób. Dzisiaj żyje tam ponad 1,2 miliarda ludzi. Zaden kontynent na swiecie nie ma takiej dynamiki rozwoju jak Afryka. Zaden kontynent na swiecie nie produkuje tak szybko dzieci jak mieszkańcy Afryki i to wszystko dzieje się ponoć w paskudnych warunkach klimatycznych, politycznych i zdrowotnych.
O świadomym rodzeniu trudno tu mówić! To jest produkcja!
Nadprodukcja wsiada na pontony i czeka na Carolcie Rackete, która pomyliła pojęcie Seenotretung z Schlepperei!
Moja dewiza od lat: "Kein Euro na ratowanie Afryki" Jak zaczną rozdawać kondomy i środki antykoncepcyjne to ich dofinansuje! Każda epidemia i każda katastrofa w Afryce to dobra wiadomość dla całego świata. Aha mam znajomych z Afryki i bardzo ich cenię, ale oni mają wspólną cechę - są jedynakami, lub mają maksimum 2 rodzeństwa.
Możecie mnie nazwać rassistą, ale jako Polacy nie macie do tego prawa!
Oceń wpis:-26  
Odpowiedz   Cytuj
112 Posty
Mocznik Sikawka
(Moderator)
Początkujący
Przetłumacz na polski,bo nie rozumiem
Oceń wpis:-35  
Odpowiedz   Cytuj
296 Postów

()
Stały Bywalec
To ja idę na urlop
Oceń wpis:-12  
Odpowiedz   Cytuj
61 Postów
7777777
(7777777)
Początkujący
ferdydurke napisał:
Szef klubu sportowego Schalke 04 Clemens Toennies jest od tygodnia atakowany w mediach za swoją wypowiedź w Padeborn:
"Stattdessen solle man lieber jährlich 20 Kraftwerke in Afrika finanzieren. »Dann würden die Afrikaner aufhören, Bäume zu fällen, und sie hören auf, wenn’s dunkel ist, Kinder zu produzieren"«, sagte Tönnies.
Wszyscy się dziwią olbrzymią popularnością AfD, ale nie widzą przyczyny tego wzrostu.
Clemens Toennies powiedział prawdę i wszyscy się oburzyli i postawili człowieka przed sądem. Sorry, ale to nie jest mój cyrk! Ja lubię fakty, a te mówią jasno:
100 lat temu zamieszkiwało całą Afrykę 150 milionów osób. Dzisiaj żyje tam ponad 1,2 miliarda ludzi. Zaden kontynent na swiecie nie ma takiej dynamiki rozwoju jak Afryka. Zaden kontynent na swiecie nie produkuje tak szybko dzieci jak mieszkańcy Afryki i to wszystko dzieje się ponoć w paskudnych warunkach klimatycznych, politycznych i zdrowotnych.
O świadomym rodzeniu trudno tu mówić! To jest produkcja!
Nadprodukcja wsiada na pontony i czeka na Carolcie Rackete, która pomyliła pojęcie Seenotretung z Schlepperei!
Moja dewiza od lat: "Kein Euro na ratowanie Afryki" Jak zaczną rozdawać kondomy i środki antykoncepcyjne to ich dofinansuje! Każda epidemia i każda katastrofa w Afryce to dobra wiadomość dla całego świata. Aha mam znajomych z Afryki i bardzo ich cenię, ale oni mają wspólną cechę - są jedynakami, lub mają maksimum 2 rodzeństwa.
Możecie mnie nazwać rassistą, ale jako Polacy nie macie do tego prawa!


Nie ma znaczenia jak się to nazwie. Faktem jest że Afryka nie zmieści się w Europie, a same dobre chęci w obecnej chwili to strzelanie w płot, albo co gorsza w kolano, bo nikt tak naprawdę nie wie, kto tu się już wkradł.
Popieram pana Toennies i to co powiedział.
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
9 Postów

()
Żółtodziób
Polacy to przynajmniej jasno powiedzieli, ze zadnych gosci z Afryki nie przyjmuja. Jak powiedzieli tak robia.
Niemcy zaprosili pol swiata, gaworza o demokracji, prawach czlowieka a w co drugim domu siedze taki Clementyn i mowi, ze on tak nie chce. W co trzecim domu siedzi taki ferdydurke i powtarza za Clementynem. Na dodatek bedzie Polakom ich prawa dyktowal. Zeby to chociaz rasowy Niemiec byl. Ani Polak, ani Niemiec ino Slonzak! To prawie jak z tym chorazym. Ani cipa, ani oficer.
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
61 Postów
7777777
(7777777)
Początkujący
czarna napisał:
Polacy to przynajmniej jasno powiedzieli, ze zadnych gosci z Afryki nie przyjmuja. Jak powiedzieli tak robia.
Niemcy zaprosili pol swiata, gaworza o demokracji, prawach czlowieka a w co drugim domu siedze taki Clementyn i mowi, ze on tak nie chce. W co trzecim domu siedzi taki ferdydurke i powtarza za Clementynem. Na dodatek bedzie Polakom ich prawa dyktowal. Zeby to chociaz rasowy Niemiec byl. Ani Polak, ani Niemiec ino Slonzak! To prawie jak z tym chorazym. Ani cipa, ani oficer.


No ale tu ani o cipe ani oficera chodzi. Co o Ferdydurke myślisz, to jedno, a co o "ubogacaczach" kulturowych to drugie. Pełne naczynia mają to do siebie że zaczynają się przelewać. W to, że ich w Polsce nie ma nie wierzę. Lecz nawet jeśli, to tylko kwestia czasu.
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
9 Postów

()
Żółtodziób
7777777 napisał:
czarna napisał:
Polacy to przynajmniej jasno powiedzieli, ze zadnych gosci z Afryki nie przyjmuja. Jak powiedzieli tak robia.
Niemcy zaprosili pol swiata, gaworza o demokracji, prawach czlowieka a w co drugim domu siedze taki Clementyn i mowi, ze on tak nie chce. W co trzecim domu siedzi taki ferdydurke i powtarza za Clementynem. Na dodatek bedzie Polakom ich prawa dyktowal. Zeby to chociaz rasowy Niemiec byl. Ani Polak, ani Niemiec ino Slonzak! To prawie jak z tym chorazym. Ani cipa, ani oficer.


No ale tu ani o cipe ani oficera chodzi. Co o Ferdydurke myślisz, to jedno, a co o "ubogacaczach" kulturowych to drugie. Pełne naczynia mają to do siebie że zaczynają się przelewać. W to, że ich w Polsce nie ma nie wierzę. Lecz nawet jeśli, to tylko kwestia czasu.



No wlasnie, ze chodzi o cipe, oficera i takich fedydurkich. Wpierw oglasza w calym universum, ze Polacy to mendy, bo kase z EU biora a uchodzcow nie chca. Teraz jak takim cuscus na ulicach zaczyna smierdziec, to kondomy chca rozdawac. No to ja sie uprzejmie pytam: Czym taki ferdydurke ze swoim bigosem jest lepszy od Syryjczyka z jego cuscus? To, ze nie jest obrzezany, mnie nie podnieca. Jeszcze niedawno sam tu przyjechal ze swoja rodzina i nikt mu kondomow do reki nie wpychal. Teraz zlapal niemieckiego smalcu i smie Polakom prawa pisac. Ani cipa, ani oficer!
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
61 Postów
7777777
(7777777)
Początkujący
czarna napisał:
Polacy to przynajmniej jasno powiedzieli, ze zadnych gosci z Afryki nie przyjmuja. Jak powiedzieli tak robia.
Niemcy zaprosili pol swiata, gaworza o demokracji, prawach czlowieka a w co drugim domu siedze taki Clementyn i mowi, ze on tak nie chce. W co trzecim domu siedzi taki ferdydurke i powtarza za Clementynem. Na dodatek bedzie Polakom ich prawa dyktowal. Zeby to chociaz rasowy Niemiec byl. Ani Polak, ani Niemiec ino Slonzak! To prawie jak z tym chorazym. Ani cipa, ani oficer.


No tak. Polacy są wielcy. Przynajmniej w swoim mniemaniu. Każdy POLAK, który choć odrobinę orientuje się w ekonomii szybko dojdzie do wniosku że pozwala mu się być , kim chce.
Jeżeli się mylę, to proszę o wskazanie mi tej potęgi gospodarczej Polski. Samochody, stal, złoto, diamenty, albo cóż to takiego czyni Polskę potentatem, z którym trzeba się liczyć.
Moim skromnym zdaniem polski przecinek - kurwa - to najlepiej uwidacznia.
Każda kurwa klnie na szkopa ale po euro łapy wyciąga. Każda opiekunka ma jakąś rodzinkę, ale z chęcią opiekuje się niemieckim dziadkiem, a jak się da to i synkiem. Kurwa.
Skoro więc szkopy takie złe, to kiego tu szukacie?
Żeby nie było, nie jestem żadnym hodowcą owczarków.
Tylko trzerźwo myślę. Tutaj niestety to jest rzadkość.
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
523 Posty
ferdydurke _
(ferdydurke)
Wyjadacz
Userko, userze, bez nicka- naucz się czytać ze zrozumieniem! Ja nawet jednym słowem nie wspomniałem o uchodźcach, tak jak nie zrobił tego Toennies. On powiedział jasno dajmy Afryce cywilizacje w postaci elektryczności, (to będą oglądać tv - moja interpretacja tekstu), a nie produkować dzieci.
Oceń wpis:-20  
Odpowiedz   Cytuj
11 Postów

()
Żółtodziób
ferdydurke napisał:
Szef klubu sportowego Schalke 04 Clemens Toennies jest od tygodnia atakowany w mediach za swoją wypowiedź w Padeborn:
"Stattdessen solle man lieber jährlich 20 Kraftwerke in Afrika finanzieren. »Dann würden die Afrikaner aufhören, Bäume zu fällen, und sie hören auf, wenn’s dunkel ist, Kinder zu produzieren"«, sagte Tönnies.
Wszyscy się dziwią olbrzymią popularnością AfD, ale nie widzą przyczyny tego wzrostu.
Clemens Toennies powiedział prawdę i wszyscy się oburzyli i postawili człowieka przed sądem. Sorry, ale to nie jest mój cyrk! Ja lubię fakty, a te mówią jasno:
100 lat temu zamieszkiwało całą Afrykę 150 milionów osób. Dzisiaj żyje tam ponad 1,2 miliarda ludzi. Zaden kontynent na swiecie nie ma takiej dynamiki rozwoju jak Afryka. Zaden kontynent na swiecie nie produkuje tak szybko dzieci jak mieszkańcy Afryki i to wszystko dzieje się ponoć w paskudnych warunkach klimatycznych, politycznych i zdrowotnych.
O świadomym rodzeniu trudno tu mówić! To jest produkcja!
Nadprodukcja wsiada na pontony i czeka na Carolcie Rackete, która pomyliła pojęcie Seenotretung z Schlepperei!
Moja dewiza od lat: "Kein Euro na ratowanie Afryki" Jak zaczną rozdawać kondomy i środki antykoncepcyjne to ich dofinansuje! Każda epidemia i każda katastrofa w Afryce to dobra wiadomość dla całego świata. Aha mam znajomych z Afryki i bardzo ich cenię, ale oni mają wspólną cechę - są jedynakami, lub mają maksimum 2 rodzeństwa.
Możecie mnie nazwać rassistą, ale jako Polacy nie macie do tego prawa!



Oczywiscie ze masz racje . Ile lat juz sie wysyla fundusze na Afryke, kazdy europejki kraj -miliony, i co ?
Nadal pokazuja w mediach wychudzone afrykanskie dzieci ,cale w muchach , matki siedzace przed namiotem w ktorym urzeduja "wspaniali -Ärzte ohne Grenze" ,
a tam brak wody, pozywienia , lekow, brak szpitali, szkol i dachow nad glowa , brak wlasciwie wszystkiego .
Wiec pytam sie gdzie te ustawicznie zbierane i przesylane pieniadze znikaja.
Studnia bez dna , Bermudadreieck ?
Europa dewocieje.
Strach powiedziec juz co sie mysli . Zaraz albo jest sie rasista , neonazi , AFD-owcem , albo czlowiekiem o skamienialym sercu .
Ratujcie, ratujcie, przyjmujcie , zbierajcie , wylawiajcie ,dawajcie !

No tak , ale gdzie tu jest granica ?
Kiedy uznaja nas ( ci inni, ci dobrzi )ze juz mamy dosyc , ze juz nie mamy ani miejsca, ani funduszy, ani cierpliwosci , ze zatracilismy juz
wlasna Identität , ze zatracamy prawa w naszym panstwie, ze musimy sie liczyc z tymi innymi - przybylymi ,uwazac co gdzie mówimy , jak formulujemy zdania zeby nie obrazic, urazic .
Ze koscioly staly sie niebezpieczne , ciemne uliczki i miejsca gdzie kiedys byly festiwale zgromadzenia , pochody . Ze w szkolnych stolowkach wycofuja mieso, ze w klasach sciägaja jezusikow z krzyza , ze na basenach plywasz wsrod polaci czarnych burek .

Co bedzie gdy pol Afryki ( i nie tylko) postanowi nas uszczesliwic bo mamy tu tak dobrze ,-a oni tam tak zle ..Co bedzie jak kapitanka Rakete dzien w dzien bedzie nam dowozic po 100 wylowionych Afrykanow , co bedzie jak Turcja , Wlochy i Austria powie- mamy juz dosyc- reszta jest wasza !

Podejrzewam ze " wir schaffen es "auch.
Milego .
Oceń wpis:8  
Odpowiedz   Cytuj


Bliżej nas