0
Nowe zdarzenia
  • Zamknij widget
  • Zamknij widget (na zawsze)
0
Filtr zdarzeń:
wszystkie
blisko mnie
c469a73804660bb56142ee8f5167fd0b
Czytali temat:
klaudiam ferdydurke _ RENIA1 -- Iskierka*** Zielonka z Przedsionka Tomek 644 xxx 7777777 sowa Darek1 (269 niezalogowanych)
10 Postów

()
Żółtodziób
Jasne zdrówka Tomasz.okazja?
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
537 Postów
Tomek 644 xxx
(Tomek644)
Wyjadacz
Jutro wybywam na urlop...w planie Palestyna, Tel Awiw, potem coś jeszcze....
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
537 Postów
Tomek 644 xxx
(Tomek644)
Wyjadacz
Odpalam się i do następnego.....
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
10 Postów

()
Żółtodziób
No to miłego.do następnego
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
77 Postów
Zielonka z Przedsionka
(Zielonka z Przedsionka)
Początkujący
kurde chlopaki, widze ze sie szukaliscie i znalezliscie.
Wystarczyl tylko jeden anons

goly i duzy szuka

u kobiet mowi sie solidarnosc jajnikow,
a u chlopakow..
jader?



Ps Dzieki Tomek za karneta do fitnesstudia , aktualnie mam 99 kilo ,
myslisz ze jak tak mocno potrenuje , potrenuje
to bede u Ciebie miala szanse ?
Mokry buziolek
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
41 Postów
sowa
(sowa)
Nowicjusz
Ja to musze teraz przytyc, odtruwalam organizm,teraz podjadam bo nogi mi sie trzesa
Oceń wpis:-4  
Odpowiedz   Cytuj
77 Postów
Zielonka z Przedsionka
(Zielonka z Przedsionka)
Początkujący
Sowa , to odtruwanie organizmu nic nie daje .
Wykonczysz sie dziewczyno . Popatrz juz nasze babcie i prababcie chcialy byc zdrowe i piekne. Wystarczy sie tylko odpowiednio odzywiac i minimum 3 razy w tygodniu robic sport ,spac z 7 godzin i starczy..

Moja sasiadka od rana do nocy siedzi na Yt i Pintresie oglada i wyprobywuje wszystkie sprawdzone i niesprawdzone przepisy ,-zeby byc ladnym, zdrowym, madrym. Kupuje jakies srodki przyczyszczajace, odnawiajace oranizm, zapobiegajace starzeniu, zapobiehajace Parkinsona, Alzheimer, Oseoporoze , zwezenie zyl -
a wszystko to przez rozwod,

Szczescie ze mnie ma, mam zdrowe podejscie do zycia .
Starosci nie przeskoczysz ,
Jak masz w genach sklonnosci do sztabilnej figury, baletnica albo gazela nie bedziesz
Wszystkie diety jak zacznesz znowu normalnie jesc sa do dupy.

Jedz Sowus, zycie ma sie jedno , a dobre jedzenie jest dla czlowieka jedna z najwazniejszych rzeczy .
Jestes glodny i niedozywiony, oslabiasz organizm , nie masz sily na prace , nie myslisz , jestes depri i wygladsz jak anemik .

Kobiety okolo piecdziesiatki wygladaja nawet lepiej z kilkoma kilogramami nadwagi niz z kilkoma kilogramami niedowagi .
Chuda , ze zmarszczkami i glodem w oczach , za to papierochem w ustach - to istna masakra.
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
10 Postów

()
Żółtodziób
bez szału ta wypowiedź.
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
23 Posty
Logopeda
(Logopeda)
Żółtodziób
Jutro bedzie instrukcja prania.Oj bedzie sie dzialo!
Oceń wpis:-10  
Odpowiedz   Cytuj
299 Postów
ferdydurke _
(ferdydurke)
Stały Bywalec
Logopeda napisał:
Jutro bedzie instrukcja prania.Oj bedzie sie dzialo!

Jedno muszę przyznać - jesteś zajebisty wujek.
To że przypisano moją tożsamość do twojego nicka mi nie przeszkadza.
Ciekaw jestem, kiedy my złapiemy się za czuby.
Oceń wpis:-10  
Odpowiedz   Cytuj


Bliżej nas